19-01-2024 Kwartalnik Edukacyjny nr 114
Tomasz Szwed, Zrównoważone podejście do oceniania [PDF 415 KB]
Mariusz Kalandyk, Ocenianie szkolne jako szansa edukacyjna [PDF 434.45 KB]
Gabriela Wróbel, Witajcie w naszej bajce… Utopia czy pomysł na szkołę? [PDF 222 KB]
Piotr Wanat, Agnieszka Mynart, „Szkoły bez ocen” – czy tylko ryzykowny eksperyment? [PDF 193 KB]
Piotr Burger, Moje widzenie sztuki i wyrazu artystycznego [PDF 1830 KB]
Joanna Kozubal, Matematyka. Spotkajmy się! [PDF 597 KB]
Dorota Szumna, Nowości wydawnicze [PDF 174 KB]
To lubię!, Mariusz Kalandyk, Mój przyjaciel Bot [PDF 185 KB]
artykuł naukowy i metodyczny • recenzja • sprawozdanie • szkic krytyczny • esej naukowy
„Kwartalnik Edukacyjny” jest czasopismem naukowym. Za publikację tekstu o charakterze naukowym autorzy otrzymują 40 punktów na podstawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych MEiN.
Redakcja przyjmuje teksty niezwiązane z tematami wiodącymi. Interesują nas zwłaszcza teksty badawcze dotyczące szkoły i innych placówek oświatowych oraz teksty przedstawiające propozycje autorskich rozwiązań metodycznych.
Materiały z działów W kręgu nowych idei, Z warsztatu badawczego. Innowacje oraz Dyskusje podlegają recenzji naukowej.
Pismo ukazuje się w wersji papierowej (wersja pierwotna) oraz on-line.
Wydawca: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie (PCEN).